Mezioborové vzdělávání je poradenská, supervizní, koučovací, vzdělávací a konzultační společnost
Základy KOMUNIKACE a práce s lidmi s PROBLÉMOVÝM CHOVÁNÍM
akreditace č. A2023/0249-SP/PC/VP, 8 hod., pro max. 30 osob.
Obsah:
- Typologie klientů a definice problémového chování.
- Normalita klienta, akceptace „typických projevů určité diagnózy“.
- Reakce personálu na problémové chování, jejich pocity a zdroje zvládání.
- Typy problémových klientů, spouštěče problémového chování:
- Klient manipulativní, v odporu, nekomunikující, nátlakový, atd.
- Typologie klientů a jejich reakcí na určité situace ve službě.
- Spouštěče nežádoucího chování
- Techniky prevence a dalšího zvládání těchto situací:
- Komunikace (verb., neberb.) s klienty manipulativními, plačícími a v odporu pomocí technik aktivního naslouchání.
- Krizové plány (+ možnosti prevence problémov. chov.).
- Efektivní komunikace + různé postupy řešení problémového chováním:
- Druhy manipulace + agrese (verbální agrese a kyvadlo agrese).
- Deeskalace a možnosti verbální a neverbální komunikace v rozčilující fázi agrese.
- Nácvik především smírných komunikačních technik, např. technik aktivního naslouchání a 8+1 modelů na řešení orientov. komunikace jako řešení problémov. chování.
OBJEDNÁVKY, popř. poptávky kurzů na klíč (s realizací v konkrétní organizaci), směřujte na e-mail: mezioborovevzdelavani@gmail.com ; nebo na e-mail: vaculova.marketa@seznam.cz ; popř. telefonicky +420 731 406 570.
Více informací o CENĚ a dalších 8-16 hod. akreditovaných kurzech, naleznete v katalogu, který je ke stažení zde: https://www.mezioborove-vzdelavani.cz/katalog-kurzu-s-obsahy-akred-podm-cenami-a-moznostmi-objednavky/
Otázky a odpovědi
Nebyly nalezeny žádné otázky.
Štítky
Nebyly nalezeny žádné štítky.