Základy KOMUNIKACE a práce s lidmi s PROBLÉMOVÝM CHOVÁNÍM

akreditace č. A2023/0249-SP/PC/VP, 8 hod., pro max. 30 osob.

Obsah:

  1. Typologie klientů a definice problémového chování.
  2. Normalita klienta, akceptace „typických projevů určité diagnózy“.
  3. Reakce personálu na problémové chování, jejich pocity a zdroje zvládání.
  4. Typy problémových klientů, spouštěče problémového chování:
  • Klient manipulativní, v odporu, nekomunikující, nátlakový, atd.
  • Typologie klientů a jejich reakcí na určité situace ve službě.
  • Spouštěče nežádoucího chování
  1. Techniky prevence a dalšího zvládání těchto situací:
  • Komunikace (verb., neberb.) s klienty manipulativními, plačícími a v odporu pomocí technik aktivního naslouchání.
  1. Krizové plány (+ možnosti prevence problémov. chov.).
  2. Efektivní komunikace + různé postupy řešení problémového chováním:
  • Druhy manipulace + agrese (verbální agrese a kyvadlo agrese).
  • Deeskalace a možnosti verbální a neverbální komunikace v rozčilující fázi agrese.
  • Nácvik především smírných komunikačních technik, např. technik aktivního naslouchání a 8+1 modelů na řešení orientov. komunikace jako řešení problémov. chování.

OBJEDNÁVKY, popř. poptávky kurzů na klíč (s realizací v konkrétní organizaci), směřujte na e-mail: mezioborovevzdelavani@gmail.com ; nebo na e-mail: vaculova.marketa@seznam.cz ; popř. telefonicky +420 731 406 570. 

Více informací o CENĚ a dalších 8-16 hod. akreditovaných kurzech, naleznete v katalogu, který je ke stažení zde: https://www.mezioborove-vzdelavani.cz/katalog-kurzu-s-obsahy-akred-podm-cenami-a-moznostmi-objednavky/

 

                 

 

Otázky a odpovědi

Nebyly nalezeny žádné otázky.

Štítky

Nebyly nalezeny žádné štítky.

Registrace nového uživatele